A League of Legends hőseinek eredete 5.

img
jan
03

Janna-tól Kassadin-ig! Az előző részeket itt találjátok!

Nézzük is a következő 10 hős eredetének történetét:

Janna

A légelementál és elemi mágus ötletekből indult ki, de nem akarták, hogy túl sok lehetőséget vegyen el későbbi hősöktől (Brand, Yasuo, Nami). Így egy specifikus levegőt irányító mágus lett az alap, a későbbi fejlesztéshez. A Jannah név arabul mennyországot jelent, bár hozzá kell tennünk, hogy kísértetiesen hasonlít neve a Warcraft univerzum egyik női elemi mágusának nevéhez, aki nem más mint Jaina Proudmoore. Nagy hatással volt modelljének végső kinézetére Barbariccia a final fantasy 4-ből.

barbariccia

Barbariccia a Final Fantasy 4. részében

IV. Jarvan

Létezését Urgotnak köszönheti, mivel az ő háttértörténetében jelent meg legelőször. A lovagherceg koncepció és a név már előre megvolt, így csak a kinézetet és a játékstílust kellett kidolgozni. A rohamlándzsa jobban illet egy lovaghoz és sokkal egyedibb is volt mint a kard. Ráadásul így képességeket is építhettek rá.

Jax

Neve és háttértörténete Ajax görög mitológiai hősre és Garet Jaxre (A Shannara krónikák) hasonlít. Ajax majdnem élete végéig veretlen volt, Garet Jax pedig egy fegyvermester, aki minden fegyverrel profin bánik. Külsejét a garo nevű lények ihlették a Zelda legendájából.

jax

Jayce

Játékstílusa a csatamágustól ered az Orcs must die!-ból, bár több játékban is szerepel hasonló hős. Kinézetét és címét Clark Kent a.k.a. Superman ihlette.

jayce3

Jhin

Alapötlete eredetileg Kindred fejlesztése során került elő, mivel Kindred első fejlesztés alatti neve „cyborg cowboy” volt, de félretették az ötletet és átdolgozták. A Kindredhez köthető kapcsolata miatt van ilyen erős vonzalma a halál fogalmához és a 4-es szám a japán nemurológia jelentésének kötődése a karakteréhez. Négy lövés, négy betűből álló név, négy ninja szeretné kinyuvasztani (Zed, Shen, Akali, Kennen). A nevének (jinn, الجن ) arab jelentése démoni, embertelen, gonosz, ami szörnyű tetteit és őrületét adja vissza. A Koránban a dzsinnek szabad akarattal és változó személyiséggel rendelkező démonok és nem mindig barátságos lények.

jhin_concept_10

Jinx

Psycho Arsenal néven került fejlesztésre és kész artworkel állt Groovylord elé a modelltervezéssel foglalkozó csapat. A képességek és fix szerep helyett a fegyverarzenáljára, személyiségére és külsejére fektették a hangsúlyt. Jinx artworkje sokkal nőiesebb volt, de pont emiatt hasonlított túlságosan is a macásabb lövészekre, mint Miss Fortune. A testarányait fiatalosabbra fogták, hogy jobban hasonlítson egy energetikus, excentrikus kamaszlányra/fiatal felnőttre, mint egy copy-paste, érett, dögös nőre fegyverekkel. Jinx neve vészjóslót, balszerencse hozót jelent.

Kalista

A szövetségesekkel való összhangra építették képességeit, miközben a mozgékony ADC hős fantáziáját is megvalósították. Eredetileg férfi karakternek készült, de szerepe túlságosan is hasonlított Threshére és lelkeket használt volna munícióként. Háttértörténetén, képességein kis mértékben, és kinézetén pedig jelentősen változtattak. A kéken világító, kísértet szerű aspektus megmaradt, de női alakját a görög fúriák, a bosszú istennői inspirálták.

Karma

A karakter egésze a buddhizmus köré épült, amely az Ioniát ihlető Távol-Kelet leggyakoribb vallása. Egyensúly a támogatásban, sebzésben, életerő visszatöltésben, védelmezésben és kezdeményezésben. Bár ezt az érzést a régi verzió jobban visszaadta, elég furcsa és nehéz volt vele játék. Nem is beszélve arról, hogy sok LCS szindrómában szenvedő játékos nem gyógyította magát a passzívja miatt, ami feedelésbe torkollott. Neve a buddhizmus egyik fogalmára épül; az „azt kapod amit adsz” kifejezésre.

Karthus

Egy tipikus lidérc/necromanta és ezen nincs mit magyarázni. Neve Kel’thuzad és Arthas nevének keveréke. Még régi modelljének könyvén is ott van a nagy L betű, ami Lordaeront jelöli, a két karakter származásának helyét.

karthus-fan

Kassadin

Az egész fejlesztési folyamata az ürességből érkező, orgyilkos varázsló koncepcióra helyeződött. Egyértelmű, hogy egy orgyilkosnak kellenek kezdeményezésre és a harc elhagyására képességek, de neki ott az üresség, így ugrások helyett lehetősége van, hogy belépjen egy másik dimenzióba és kilépjen a célpontjánál. Mivel egy varázslóról volt szó, aki használja az ürességet, de nem teljesen része, így humanoid formát öltött. Miután meglett a háttértörténet, Kassadin megkapta végső modelljét, amit Darth Vader és Emperod Zurg inspirált. Így kész is volt a hős, amely megjelenése után hetekig permabannolva volt drafton.

Az eddigi részek: http://geex.hu/league-legends-hosok-eredete/

Csiga


Ajánlott cikk:

Ennyit költöttél LoL-ra!

Hozzászólások